Mangler du en ny og effektiv kopimaskine, som passer til netop din virksomheds behov? Så kan du med fordel kigge forbi ekspertvalg.dk, hvor du kan få råd og vejledning til at vælge den helt rette kopimaskine for din virksomhed. Her kan du finde flere tilbud på kopimaskine, og du har gode muligheder for at gøre en god handel.

En velfungerende kopimaskine, som kan klare alle de opgaver, du efterspørger, er vigtigt i alle virksomheder, da print, kopi og scan er en omfattende del af dagligdagen i eksempelvis administrationen.

Der skal printes fakturaer og en lang række andre dokumenter, mens en kopimaskine for mange også er vigtig i forbindelse med at lave grafisk materiale til marketing. Men hvis du overfor at skulle købe en kopimaskine, kan det være svært at finde rundt i det store udvalg og de mange forskellige funktioner, som er tilgængelige.

Hvad skal du tænke over, når du køber kopimaskine til virksomheden?

For at maksimere dine chancer for at tage en god beslutning i forbindelse med køb af kopimaskine, er der et par ting, du bør tænke over først. Du bør naturligvis finde ud af, hvad dine behov egentlig er, samt hvad du påtænker at bruge din kopimaskine til.

I den forbindelse bør du bl.a. overveje:

  • Hvor stor en papirkapacitet skal kopimaskinen have? Hvis der skal laves mange print, er det praktisk med en høj kapacitet, så du ikke skal skifte papir hele tiden
  • Hvad skal kvaliteten af print være? Hvis du bare skal printe sort/hvid tekst, er der ingen grund til at bruge mange penge på en dyr kopimaskine. Hvis du til gengæld skal printe grafisk materiale, er en god kopimaskine med en høj DPI at foretrække
  • Hvor hurtigt skal du printe? Hvis det er en prioritet at printe mange sider hurtigt, skal du gå efter en høj PPM