/ Erhverv & Økonomi / Ungt bureau stormer frem

Ungt bureau stormer frem

John Andersen på august 20, 2018 - 7:51 am i Erhverv & Økonomi
Rate this post

Et bureau bestående af en håndfuld unge drenge har formået at få stablet en virksomhed på benene, der nu vokser med raketfart på blot andet år. Virksomheden Webbler er eksperter i alt indenfor online marketing og har allerede hjulpet flere virksomheder med at blive en del af toppen i den digitale verden. Webbler kan bl.a. prale af at have hjulpet flere kendte virksomheder som eksempelvis DesignGarden, der er ejet af Silas Holst.

 

Unge kræfter sætter dagsordenen

I Ikast i Midtjylland ligger hovedbygningen for den nystartede virksomhed Webbler. Siden 2017, hvor virksomheden blev oprettet, har de unge drenge formået at sætte fuld gang i væksten. Der hersker i hvert fald ingen tvivl om, at Webbler allerede er en kæmpe succes på det digitale marked. På blot én arbejdsdag har mere end 50 forskellige virksomheder Webbler med på råd.

 

Det er virksomhedens Inbound Manager, Kasper Friis, som har helt styr på, hvordan virksomheden bliver positioneret på bedste vis: Jeg sidder til daglig med onboarding af kunder og projektstyring af den planlagte markedsføringsplan. Derudover har jeg ansvar for Webblers egen markedsføring; vores content på bloggen, annoncering på Facebook, SEO og mail marketing-setup.”

 

For det er netop det, der er med til at gøre virksomheden til den succes, den er i dag. Nemlig den enorme viden, som Webbler besidder indenfor både content marketing og i særdeleshed online marketing. De unge drenge er helt bevidste om, hvad markedet efterspørger, og hvordan de bedst muligt kan implementere deres unikke løsninger.

 

Content marketing som en samlet markedsføringsindsats

Hos Webbler er de eksperter i Google Ads, SEO, Facebook-annoncering samt e-mail-marketing. Når det kommer til online marketing, er Webbler altså helt med i front. De er bevidste om, hvad der sker på det digitale marked, hvilke nye trends der skaber sig en plads, og så ved de, hvordan man skal sammensætte markedets mange markedsføringsværktøjer for at få det bedst mulige resultat.

 

Jeg oplever, at rigtig mange afviser forskellige markedsføringskanalers effektivitet, fordi de kigger på dem isoleret,” udtaler Kasper Friis. Det er ikke nok blot at bruge et værktøj alene, hvis der skal opnås fremskridt. Nej – ejerne af Webbler er helt klar over, hvad det kræver at tilfredsstille kunderne på det online marked. Det digitale marked har i øvrigt været et hot emne de seneste år og står til stadighed højt på virksomhedernes marketingbudgetter.

 

Med fokus på en gennemsigtig arbejdsproces

For virksomheden Webbler er det vigtigt at informere kunden om, hvordan den enkelte proces forløber. En gennemsigtig arbejdsproces bliver derfor prioriteret hos virksomhedens ejere, der har indført forskellige tiltag for at opnå dette mål.

 

Der tilbydes blandt andet adgang til det arbejds-board, der indeholder oplysninger om relevante nøgletal vedrørende Google, Facebook og andre værktøjer, der bliver brugt til at tilfredsstille kundens ønsker. Desuden får kunden hver måned tilsendt en rapport med de resultater, som Webbler har opnået. Dermed får kunden langt nemmere ved selv at skabe et overblik.

 

På denne måde er Webbler i en konstant og direkte dialog med sine kunder, og det er netop det, der er med til at gøre forskellen.

 

 

0 SEND KOMMENTAR
Bedøm denne artikel
Rate this post

Send Os En Besked Her

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *