/ Mobil / Ny gratis app giver dig penge

Ny gratis app giver dig penge

John Andersen på oktober 21, 2014 - 4:42 pm i Mobil
Rate this post

Firmaet Naveedio vil ændre irriterende reklamer til at blive sjove og positive oplevelser, hvor reklameseerne tjener skattefrie penge.
Irriterende reklamer bliver sjove

I en hverdag, hvor vi som forbruger bliver bombarderet med reklamer, fra vi står op, til vi går i seng, er det blevet sværere for virksomhederne at komme igennem med deres reklamebudskab.

Det har fået Naveedio til at nytænke måden, hvorpå vi ser reklamer. Fra at reklamer i lang tid har været envejskommunikation, skal reklamer nu være interaktive, så forbrugerne får en legende tilgang til et produkt eller en service.

Naveedio app´en er helt ny, og fås gratis i AppStore og Google Play. Reklameseerne læser eller hører en reklame, hvorefter der svares på et simpelt multiple choice spørgsmål. Belønningen for et rigtigt svar er 50 øre. Pengene kan bruges i en lang række butikker, online webshops eller overføres til forbrugerens private bankkonto.

Reklame-spillet, hvor alle vinder

Gamification, som er læring via spil, er fremtiden. I modsætning til almindelige spil, hvor man optjener point, tjener forbrugerne penge via Naveedio. Pengene kan derfor tjenes på en let måde uanset, hvor man er. Eksempelvis, hvis man har noget transportmæssig spildtid, slænger sig på sofaen, eller blot keder sig lidt, så er Naveedio-app´en ideel.

Ud over at virksomhederne får deres budskab ud til kunderne på en effektiv og sjov måde, så bliver forbrugerne de store vindere. Administrerende direktør i Naveedio, Said Fakhri, uddyber: ”Som forbruger kan man 100% selv vælge, hvilke kategorier man gerne vil se reklamer for. På den måde forkæles reklameseerne med penge, og de bliver respekteret i forhold til ikke at blive påduttet uinteressante reklamer”.

Om Naveedio

Bag firmaet står Said Fakhri og statsautoriseret revisor Jan Hald Pedersen, der også har udviklet andre apps til optimering af privatbudgettet.

Naveedio har internationalt potentiale, men koncentrerer sig i første omgang om det danske hjemmemarked.

0 SEND KOMMENTAR
Bedøm denne artikel
Rate this post

Send Os En Besked Her

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *